Uudised

Hashtag ei ole kaubamärgina kaitstav

On teada  fakt, et kaubamärgitaotlusi esitatakse kõikvõimalikele tähistele ning sõnadele. Viimasel ajal on kaubamärgitaotlustesse lisandunud uus sümbol, millele kaitset soovitakse. Tegemist on hashtagiga ehk sotsiaalmeedias laialt kasutuses olevate trellidega, mis võimaldavad sõnumite grupeerimist vastavalt trelli taga olevale infole. Tänaseks on loodud ka pretsedent California Piirkonnakohtu poolt, kelle sõnul võetakse hastagi registreerimise puhul arvesse, et see vastaks kõigile nõuetele, mis registreeritaval kaubamärgil peavad olema. Kohtu sõnul on sümbol liialt kirjeldav ning eristusvõimetu.

Loe siit

Tagasi

Rõõmsaid jõule ja edukat uut aastat!

Lottemaa kutsub leiutama!

Kui sinu peres on nutikaid päid, kellel on huvitavad mõtted ja ideed uutest tehnilistest lahendustest, siis see...

EPO kinnitas NIKE patendi tühistamise

Euroopa Patendiameti otsuse kohaselt on kaks maailma suurimat spordiriiete- ja jalanõude valmistajat Adidas ja Nike lõpetanud kohtuvaidluse,...