Uudised

Hashtag ei ole kaubamärgina kaitstav

On teada  fakt, et kaubamärgitaotlusi esitatakse kõikvõimalikele tähistele ning sõnadele. Viimasel ajal on kaubamärgitaotlustesse lisandunud uus sümbol, millele kaitset soovitakse. Tegemist on hashtagiga ehk sotsiaalmeedias laialt kasutuses olevate trellidega, mis võimaldavad sõnumite grupeerimist vastavalt trelli taga olevale infole. Tänaseks on loodud ka pretsedent California Piirkonnakohtu poolt, kelle sõnul võetakse hastagi registreerimise puhul arvesse, et see vastaks kõigile nõuetele, mis registreeritaval kaubamärgil peavad olema. Kohtu sõnul on sümbol liialt kirjeldav ning eristusvõimetu.

Loe siit

Tagasi

Veebiseminar “Kuidas kaitsta oma toote ...

Seminaril saad teada: mis on disainilahendus ja milliseid tooteid saab disainiõigusega kaitsta; kuidas disaini registreerimisega kaasnev kaitse...

Kuidas mõjutab ühtse toimega Euroopa patent s...

Kutsume Sind 25. märtsil kell 14-16 Tartu Ülikooli Chemicumi kuulama patendivolinikku Adrien Renaudo’t, kes tutvustab ühtse patendisüsteemiga...

Kas Eesti lippu või selle värvikombinatsiooni...

Eesti Vabariigi aastapäeva eel on kohane rääkida riiklike sümbolite, ennekõike lipu ja selle värvikombinatsiooni, kasutamisest intellektuaalses omandis....