Uudised

Adidase kolme triibu kaubamärk tunnistati kehtetuks

Otsus on resultaat pikale veninud vaidluses Adidase ja Belgia kingatootja Shoe Branding Europe vahel. Adidas esitas järjekordse taotluse kolme triibu kaubamärgile aastal 2014. Veel samal aastal vaidlustati taotlus aga Shoe Branding Europe poolt. Viis aastat kestnud vaidluse kaotuse põhjuseks on eksperdi hinnangul fakt, et Adidasel puudusid piisavad tõendid, mis näitaksid, et tarbijale seostub kolme triibuga just Adidas.

Euroopa Üldkohus kinnitas Adidase kolme triibuga kaubamärgi kehtetust võimetuse tõttu tõendada selle omandatud eristusvõimet kogu ELis.

Loe lähemalt siit ja siit

 

Tagasi

Sõnapaarile ‘fake news’ esitati k...

Kanada ettevõte ning Florida Professionaalsete Ajakirjanike Ühing esitasid kaubamärgitaotluse, et kaitsta sõnapaar ‘fake news’. Kaubamärgi taotlejad juhivad...

Brexiti mõjud registreeritud intellektuaaloma...

Pärast Boris Johnsoni võimuletulekut Suurbritannias on tugevnenud ootused, et Brexit leiab aset juba sel sügisel, 31. oktoobril...