Uudised

Adidase kolme triibu kaubamärk tunnistati kehtetuks

Otsus on resultaat pikale veninud vaidluses Adidase ja Belgia kingatootja Shoe Branding Europe vahel. Adidas esitas järjekordse taotluse kolme triibu kaubamärgile aastal 2014. Veel samal aastal vaidlustati taotlus aga Shoe Branding Europe poolt. Viis aastat kestnud vaidluse kaotuse põhjuseks on eksperdi hinnangul fakt, et Adidasel puudusid piisavad tõendid, mis näitaksid, et tarbijale seostub kolme triibuga just Adidas.

Euroopa Üldkohus kinnitas Adidase kolme triibuga kaubamärgi kehtetust võimetuse tõttu tõendada selle omandatud eristusvõimet kogu ELis.

Loe lähemalt siit ja siit

 

Tagasi

Muutub kustuvate .ee domeenide vabanemine

Alates 26. märtsist 2019 lähevad kõik kustuvad .ee domeenid domeenioksjonile .ee oksjonikeskkonda. Domeenid, millele 24 tunni jooksul pakkumist...

Riigikogu võttis vastu kaubamärgiseaduse muud...

Alanud aasta toob kaasa suured muudatused kaubamärkide kaitse valdkonnas. Riigikogu võttis vastu kaubamärgiseaduse muudatused, mille tagajärjel muutub...