Uudised

Hashtag ei ole kaubamärgina kaitstav

On teada  fakt, et kaubamärgitaotlusi esitatakse kõikvõimalikele tähistele ning sõnadele. Viimasel ajal on kaubamärgitaotlustesse lisandunud uus sümbol, millele kaitset soovitakse. Tegemist on hashtagiga ehk sotsiaalmeedias laialt kasutuses olevate trellidega, mis võimaldavad sõnumite grupeerimist vastavalt trelli taga olevale infole. Tänaseks on loodud ka pretsedent California Piirkonnakohtu poolt, kelle sõnul võetakse hastagi registreerimise puhul arvesse, et see vastaks kõigile nõuetele, mis registreeritaval kaubamärgil peavad olema. Kohtu sõnul on sümbol liialt kirjeldav ning eristusvõimetu.

Loe siit

Tagasi

Väikese ja keskmise suurusega ettevõtete toet...

Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) vahendab juba mitmendat aastat VKE Fondi poolt pakutavat väikese ja keskmise suurusega...

Kust läheb piir inspiratsiooni ärakasutamise ...

Viimasel ajal on muutunud aktuaalseks raamatute esikaante kujunduse originaalsuse teema. Meie hinnangul on selliste olukordade võtmeküsimuseks, kust...

WIPR LEADERS 2023: Anneli Kapp’i on tunnustat...

World Intellectual Property Review (WIPR) on nimetanud patendibüroo KÄOSAAR partnerit, Anneli Kappi, maailma juhtivate intellektuaalomandi (IO) juristide...