Uudised

Hashtag ei ole kaubamärgina kaitstav

On teada  fakt, et kaubamärgitaotlusi esitatakse kõikvõimalikele tähistele ning sõnadele. Viimasel ajal on kaubamärgitaotlustesse lisandunud uus sümbol, millele kaitset soovitakse. Tegemist on hashtagiga ehk sotsiaalmeedias laialt kasutuses olevate trellidega, mis võimaldavad sõnumite grupeerimist vastavalt trelli taga olevale infole. Tänaseks on loodud ka pretsedent California Piirkonnakohtu poolt, kelle sõnul võetakse hastagi registreerimise puhul arvesse, et see vastaks kõigile nõuetele, mis registreeritaval kaubamärgil peavad olema. Kohtu sõnul on sümbol liialt kirjeldav ning eristusvõimetu.

Loe siit

Tagasi

VKE Fond on avatud 2023. aasta taotlusteks

Alates 23. jaanuarist on Euroopa Liidu väikese ja keskmise suurusega ettevõtetel võimalus taas taotleda rahalist toetust VKE...

Euroopa ühtne patendikohus alustab 2023. aast...

Ühtne patendikohus (UPC) on rahvusvaheline kohus, mis hakkab tegelema kohtuvaidlustega, mis on seotud ühtse toimega patendisüsteemiga liitunud...

Ühtse toimega patent

Ühtse toimega patendi näol on tegu Euroopa patendiga, mille omanik on ühe kuu jooksul pärast patendi avaldamist...