Itaalia moe start-up omab Steve Jobs kaubamärki
Vaatamata jäljele, mida Steve Jobs’i töö kaasaja arvutitööstuse ajalukku ja meie laudadele jättis, on “seaduse mälu” mehe üldtuntusest teisel arvamusel. Nimelt kuulub kaubamärk ‘Steve Jobs’ nüüd kahele vennale Itaalia moetööstuses, kuna kummalisel kombel on jäänud nimi kaubamärgina Apple poolt kaitsmata, mida vennad Barbatod oma huvides ära otsustasid kasutada. Kuigi tegevusvaldkond on hoopis teine, keskendudes rõivastele ja aksessuaaridele, ei ole vennad seotust tehnikahiiuga siiski varjanud, luues logo, mis kujutab endast suurt J- tähte, kust on tükk ära hammustatud ja mida katab leht. Kuigi see on hämmastavalt sarnane Apple logole, ei ole kohtu hinnangul põhjust kahe logo vahe seoseid luua, kuna näiteks “J” ei ole söödav, vastupidiselt õunale. Ekspertide hinnangul ei ole lugu veel lõppenud ning Apple poolt võib tulla vastulöök.
Tagasi