Uudised

Itaalia moe start-up omab Steve Jobs kaubamärki

Vaatamata jäljele, mida Steve Jobs’i töö kaasaja arvutitööstuse ajalukku ja meie laudadele jättis, on “seaduse mälu” mehe üldtuntusest teisel arvamusel. Nimelt kuulub kaubamärk ‘Steve Jobs’ nüüd kahele vennale Itaalia moetööstuses, kuna kummalisel kombel on jäänud nimi kaubamärgina Apple poolt kaitsmata, mida vennad  Barbatod oma huvides ära otsustasid kasutada. Kuigi tegevusvaldkond on hoopis teine, keskendudes rõivastele ja aksessuaaridele, ei ole vennad seotust tehnikahiiuga siiski varjanud, luues logo, mis kujutab endast suurt J- tähte, kust on tükk ära hammustatud ja mida katab leht. Kuigi see on hämmastavalt sarnane Apple logole, ei ole kohtu hinnangul põhjust kahe logo vahe seoseid luua, kuna näiteks  “J” ei ole söödav, vastupidiselt õunale. Ekspertide hinnangul ei ole lugu veel lõppenud ning Apple poolt võib tulla vastulöök.

 

Tagasi

Kaupade ja teenuste klassifitseerimise uus ve...

1.  jaanuaril 2025 jõustub kaubamärgiga tähistatavate kaupade ja teenuste rahvusvahelise klassifikatsiooni („Nizza klassifikatsioon“) uus versioon. Kaubamärgitaotluse esitamisel...

KÄOSAARE patendivolinikud pakuvad IP Scan ja ...

Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Amet (EUIPO) on juba mitmendat aastat vahendanud väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele intellektuaalomandi registreerimise...

“IAM Research 2024: Patent 1000” tunnustas KÄ...

IAM Research 2024 on nimetanud patendibürood KÄOSAAR ühena maailma juhtivatest patendibüroodest, sealjuures eraldi ära märkidesmeie patendivolinikke Kristiina...